Reklamų sistemoje/ataskaitose naudojami terminai

Pay-per-click (PPC)Mokėk už paspaudimą:
Internetinės reklamos tipas, kai mokama už reklamos paspaudimą.

Search engine marketing (SEM)Paieškos sistemų marketingas:
Internetinių tinklapių matomumo paieškos sistemose (Google, Yahoo, Bingo ir kt.) didinimas, pasitelkiant Optimizavimą Paieškos Sistemoms ir mokamą reklamą.

Campaign – Reklaminė kampanija:
Google “AdWords” reklaminę kampaniją sudaro skelbimų grupės, raktiniai žodžiai ir reklaminiai skelbimai.

Ad Group – Skelbimų grupė:
“AdWords” skelbimų grupę sudaro raktiniai žodžiai ir reklaminiai skelbimai.

Ads – Skelbimai:
Reklaminiai skelbimai rodomi vartotojams Google paieškoje arba turinio tinkle.

Keywords – Raktiniai žodžiai:
Tai žodžiai ar frazės, pagal kuriuos vartotojams rodomi reklaminiai skelbimai.

Campaign Daily Budget – Kampanijos dienos biudžetas:
Dienos biudžetas, kuris skiriamas “Google” AdWords kampanijai.

Clicks – Paspaudimai:
Reklaminio skelbimo paspaudimai.

Impressions (Impr.) – Parodymai:
Reklaminio skelbimo parodymai.

Click-through Rate (CTR) – Paspaudimų Rodiklis (PR):
Paspaudimų rodiklis (PR) apskaičiuojamas paspaudimų skaičių padalinant iš skelbimo parodymo skaičiaus. Pvz.: Jeigu reklaminis skelbimas buvo parodytas 100 kartų ir paspaustas 5 kartus – tai PR (Paspaudimų rodiklis) yra 5%.

Cost-per-click (CPC) – Mokestis už paspaudimą (MUP)

Maximum Cost-per-Click (Maximum CPC) – Maksimalus mokestis už paspaudimą (Maks. MUP):
Maksimalus MUP – tai didžiausia suma, kurią galite mokėti už vieną skelbimo paspaudimą.

Average Cost-per-click (Avg. CPC) – Vidutinis mokestis už paspaudimą (Vid. MUP):
Vidutinė suma, kurią mokate už skelbimo paspaudimus.

Average position (Avg. Pos.) – Vidutinė reklaminio skelbimo pozicija (Vid. poz.):
Vidutinė pozicija, kurioje rodomas tam tikro raktinio žodžio iššauktas skelbimas.

Quality Score (QS) – Kokybės balas:
Kokybės balas yra skelbimo, raktinio žodžio ir tinklalapio atitikimo (relevance) vertinimo kriterijus. Kokybės balai padeda užtikrinti, kad vartotojams būtų rodomi tik labiausiai susiję skelbimai ir įtakoja galutinį MUP.

Destination URL – Paskirties URL:
Paskirties URL – tai tinklalapis, kuriame vartotojai apsilanko spustelėję reklaminį skelbimą.

Display URL – Rodomas URL:
Tai jūsų skelbime rodomas tinklapio adresas, skirtas tam, kad vartotojai galėtų identifikuoti tinklalapį, į kurį bus nukreipti.

Conversion – Konversija:
Konversija yra naudingas vartotojo elgesys tinklapyje, pavyzdžiui pirkimas, prisijungimas, registracija ar specialaus puslapio peržiūra.

Cost/Conversion (Cost/Conv.) – Mokestis už konversiją (Mokestis/konv.)

Conversion Rate (Conv. Rate) – Konversijų koeficientas:
Konversijų ir paspaudimų santykis. Pvz. jeigu iš 100 paspaudimų buvo įvykdytos 5 koversijos, konversijų koeficientas yra 5%.